Se asigură 1 luni de garanție.
Condiţii generale de acordare a garanţiei:
1. Comanda In urma cererii de comanda, efectuate pe site, veti primi un email de confirmare. Acesta este generat automat si nu reprezinta confirmarea ca produsele sunt pe stoc. In maxim 24 de ore de la plasarea comenzii veti fi contactat de un operator CBS CLUB AUTO PARTS SRL. Cererea de comanda se modifica in comanda valida si se onoreaza dupa confirmare. Program de lucru LUNI - VINERI 8:30 -17:00 2. Produse Produsele comercializate prin intermediul Club Auto Parts sunt originare, second-hand si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine. Pentru detalii exacte avem rugamintea de a ne contacta telefonic sau pe email. 3. Preturi si alte costuri Preturile afisate pe SITE nu includ transportul. Costul transportului variaza in functie de zona de livrare, modalitatea de plata aleasa, volumul si greutatea coletului. Pentru mai multe informatii legat de costurile de transport ne puteti contacta telefonic sau pe email. La comenzi mai mari de 2.000 ron transportul este GRATUIT. 4. Modalitati de plata: Numerar sau card bancar, ramburs, la receptia coletului. Ordin de Plata, in contul (aici trebuie scris contul) in baza unei facturi pe care o veti primi pe email imediat dupa lansarea comenzii. 5. Modalitati de livrare: Program livrare: LUNI - VINERI Pentru toate comenzile confirmate pana la ora 15:30, expedierea se face imediat dupa confirmare. Livrarea coletului se face a doua zi. Pot aparea intarzieri la livrare in functie de zona de destinatie si ziua efectuarii comenzii. Totodata, durata de livrare poate fi afectata de zilele de weekend si sarbatorile legale. In cazul in care doriti sa optati pentru livrare SAMBATA, va rugam sa luati legatura cu operatorul nostru telefonic: 0374.670.588 sau pe email la adresa: office@clubautoparts.ro 6. Garantie Toate produsele comercializate vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie. Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege. Produsele au garantie de 30 zile calendaristice din momentul livrarii. Orice produs este insotit de un certificat de garantie, cu toate detalile de identificare, plus detaliile negociate intre VANZATOR SI CLIENT. Pentru a beneficia de garantie, montarea piesei se va realiza doar in service autorizat. Daca produsul nu este in parametri tehnici de funtionare, acesta este schimbat de catre VANZATOR. Costurile rezultate din transport plus cele rezultate din montare / demontare piesa vor fi suportate de catre acesta, in baza unui deviz prezentat de catre CLIENT de la un service autorizat , unde se face manopera respectiva. Produsele defectate in perioada de garantie, vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:copie factura + chitanta curier, dupa cazcopie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehicului al carui produs sau material fac obiectul garantieicopie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodicedovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) pentru tipul de motor si tipul de operatiunie/lucrare, precum si documentele fiscale aferente emise de unitatea de service auto (factura, bon fiscal)nota de constatare a lipsei de conformitate sau a viciului ascuns a produsului/materialului emisa de unitatea de service auto Cererea CLIENTULUI va fi analizata iar produsele se vor inlocui in termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie pentru produsele sau materialele neconforme. In cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, consumatorul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului (costuri de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, ambalare). NU se acorda garantia daca:produsul a fost comandat in mod gresit de catre CLIENT sau acesta nu a pus la dispozitia noastra date de identificare sau le-a transmis incorectconsumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai susprodusul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producatorprodusele au fost montate intr-o unitate de service auto neautorizata sau fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehicului sau fabricantului produsului.produsul a fost montat incorect sau impreuna cu piese uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificateuzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produsluiprodusul prezinta urme de lovituri, deformari, zgarieturi, socuri mecanice, rupture etc ce nu ii sunt imputabile sau a suferite actiunea unor factori extremi procesului normal de functionarevehiculul pe care a fost montat produsul afost accindetat sau a suferit avari produse de factori externi, starea drumurilor si conducerea autovehicului, impact, socuri etc.vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (depasirea greutatii maxime, porniri prin tractare)instalarea neautorizata pe vehiculde echipamente altele decat cele din echiparea din fabrica care ar putea afecta functionalitatea produslui reclamatdeteriorarea ori distrugerea produslui din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii nercorespunzatoare, ori a apropierii de surse de calduraseria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produslui a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanaledemontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiilor aplicate de producator, acolo unde este cazulpiesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face partedefectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.)nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabiite de constructorul vehiculului 7. Retur Conform OUG 34/2014 art. 9/1 "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere". Drepturile CLIENTULUI:sa returneze produsele in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestuiasa primeasca inapoi contravaloarea produselor in maxim 14 zile de la restituirea acestora, inclusiv cheltuielile de transport Obligatiile CLIENTULUIsa verifice coletul si produsul la livrare si sa constate starea acestuia.sa solicite curierului completarea unui PROCESUL VERBAL de constatare a pagubelor In cazul in care se ambalajul coletului este deteriorat sau produsul a suferit deteriorari ca urmare a transportului,sa notifice VANZATORUL in maxim 24 de ore cu privire la neconformitatea produsului. Notificarea se face prin email si va cuprinde urmatoarele detalii: - numarul comenzii, - descrierea problemei (produs neconform cu descrierea, ambalaj deteriorate, produs nefunctional etc) - fotografii cu deteriorarile - copie a procesului verbal incheiat cu agentul de curierat, in cazul in care coletul este deteriorat.Sa respecte procedurile de retur communicate de catre operatorii CBS CLUB AUTO PARTS SRL Drepturile VANZATORULUI VANZATORUL are dreptul de a refuza returul in urmatoarele conditii:Nerespectarea tuturor obligatiilor CLIENTULUI, mentionate la punctele 7 si 8.Ambalajul produsului prezinta deteriorari, necauzate de transport/nementionate la receptia coletului. Produsele au fost folosite, montate, sudate sau vopsite sau prezinta urme specifice montajului/utilizariiCLIENTUL a facut o comanda gresita. Daca VANZATORUL este totusi de acord sa o schimbe, costurile transportului /retur bani / si orice alta cheltuiala aferenta tranzactiei, vor fi suportate de catre CLIENTIn cazul in care produsul primit corespunde cu detaliile agreate in urma discutiei cu operatorul nostru, ne asumam dreptul de a nu accepta schimbarea produsului sau returnarea banilor. Obligatiile VANZATORULUISa raspunda solicitarilor de retur in maxim 48 de ore de la primirea acestora si sa comunice CLIENTULUI procedura de retur.Sa accepte returul si sa suporte cheltuielile de transport, in cazul in care produsul nu este conform descrierii, este defect, sau a fost deteriorate in urma transportului. Produsele comercializate de http://clubautoparts.ro se livreaza numai in urma cererilor de comanda confirmate telefonic, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila. PENTRU ORICARE ALTE INTREBARI LEGATE DE PRODUSE SI COMANDA NE PUTETI CONTACTA la nr de telefon: 0374.670.588 sau pe email: office@clubautoparts.ro