Se asigură 1 luni de garanție.
Condiţii generale de acordare a garanţiei:
Garantia Tehnica Este De 30 Zile, iar termenul acesteia se scurge de la data, la care a-ti intrat in posesia piesei.
In cazul in care din diverse motive intemeiate, piesa nu poate fi montata respectiv verificata, in termenul acordat, aveti posibilitatea de a solicita o majorare a termenului de garantie.
Solicitarea poate fi acordata, doar daca a fost demarata in termenul initial de 30 zile.
In cazul in care, piesa este defecta si AVEM alta similara pe stoc, piesa va fi înlocuita.
In cazul in care, NU avem o alta piesa similara, se va returna contravaloarea piesei.
Nu se acorda Garantie Tehnica sau aceasta se anuleaza in urmatoarele cazuri:
-Piesele nu au fost montate intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de masina respectiva.
-Piesele se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator sau fara scule standardizate.
-Defectiunea este cauzata de lipsa verificarilor sau a lucrarilor de intretinere periodice.
-Piesa a fost montata intr-un anasamblu functional cu alte piese defecte, sau cu o functionare defectoasa, modificate, reglate necorespunzato,r sau cu caracteristici iesite din parametri nominali, etc.
-Piesa prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura ( socuri termice, electrice, mecanice).
-Piesa a fost dezasamblata fara acordul nostru, sau are componente lipsa.
-Piesa s-a deteriorat ca urmare a suprasolicitarii, întretinerii incorecte, sau insuficiente a autovehiculului.
Piesele care fac obiectul unei Reclamatii in Garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
-Factura de achizitie (copie sau original).
-Dovada montarii intr –un service autorizat (conform celor de mai sus), respectiv: factura pentru prestarea serviciilor si deviz de lucru, care sa contina denumirea lucrarii respective. (copie)
-Procesul Verbal de Constatare, emis de atelierul autorizat care a efectuat lucrarea de montaj cu descrierea defectului sau a deficientei. (copie)
Pentru a respecta termenul-limită a garantiei tehnice este suficient să trimiteți o comunicare pe adresa noastra de email raiderservice@yahoo.com, înainte de expirarea termenului de garantie.
Aditional operatorii nostri va pot oferii suport telefonic la numerele 0757584552 / 0740303222.
Piesele ce fac obiectul garantiei tehnice trebuiesc expediate sau înmânate direct nouă, impreuna cu documentele enumerate mai sus, fără întârzieri nejustificate.
In cazul expedierii aceasta va fi efectuata cu "VERIFICARE COLET" si FARA RAMBURS NUMERAR.
Piesa si documentele anexate vor fi analizate de specialistii nostri.
Returul banilor se va face doar in cont bancar.