Descriere anunț:
va rugam cititi anuntul inainte de a ne contacta! nu deranjati inutil pentru informatii care sunt prezentate deja in poze sau in descriere!
sdg dezmembrari galati vinde tub tubulatura aer admisie egr radiator intercooler, cod 16576549-3r 16576549-3. Este pentru mercedes benz clasa gla x156 1. 5 dci. Se prezinta in stare buna, asa cum se vede in poze. Pretul afisat este pentru tub, fara alte accesorii.
fiecare piesa este insotita de certificat de garantie si de factura! se livrea (8508353)
Piesă: | Alte piese auto |
Marcă: | Mercedes |
Model: | Mercedes GLA 180 |
Cod piesă: | 165765493R 165765493 |
Stoc: | 1 buc. |
An: | - |
Alte oferte Alte piese auto
Alte piese auto Mercedes | Alte piese auto Mercedes GLA 180 | Alte piese auto Galati | Alte piese auto Mercedes GLA 180 Galati
Metode de plată acceptate: ramburs, la livrare / în avans, prin OP (transfer bancar) / la sediul vânzătorului
Se emite factură, Garanție 1 luni
Metode de livrare: predare personală / prin curier Termen de livrare estimat: 2 zile. Cost de livrare estimat: 30 Lei
Se asigură 1 luni de garanție.
Condiţii generale de acordare a garanţiei:
CERTIFICAT DE GARANTIEPENTRU PIESE AUTO DIN DEZMEMBRARIPrin acest certificat vă garantăm lipsa defectiunilor de material sau fabricatie la piesele de schimb auto din dezmembraridenumite in continuare produse) comercializate conform prevederilor prezentului certificat de garantie.Pentru piesa/piesele _________________________________ Comercializat/e de S.C. SDG LC AUTO S.R.L. garantiase acorda pentru o durata de 10 zile de la data inscrisa pe factura de vanzare.Vânzătorul asigură cumpărătorului lipsa de conformitate apărută în termen de 15 zile de la livrarea produsului. În cazullipsei conformitătii/defectării produsului cumpărătorul are dreptul de a solicita vanzatorului ca masura reparatorieinlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa fara plata cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare esteimposibila sau disproportionata.Totodată vânzătorul si/sau furnizorul acordă garantie pentru viciile ascunse ale produselor pe o durata de de 10 zile dela data inscrisa pe factura de vanzare, numai daca sunt respectate conditiile de utilizare a produselor. În cazul unor viciiascunse termenul stabilit pentru remedierea deficientelor curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuate de unorganism tehnic neutru.Vânzătorul este răspunzător fată de cumparator pentru lipsa de conformităte existenta la momentul când au fost livrateprodusele.Cumparatorului I-au fost aduse la cunostinta defectele produsului, fiind de acord cu achizitionarea produsului.I. Rezolvarea reclamatiilor, termene:În cazul lipsei conformitătii, vicii ascunse a produsului în termenul de garantie prevăzut prin prezentul certificat+cumpărătorul va depune produsul reclamat la oricare punct de lucru a vânzătorului sau la locul de unde a cumpăratînsotit de documentele de mai jos:Produsele defecte in perioada de garantie vor fi returnate insotite de urmatoarele documente: Copie Factura fiscală Certificat de garantie Fisa retur marfa completata integral; Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate ; Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente, conforminstructiunilor furnizate de producatorul autovehiculului; Nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul; Masuratori prin care se dovedeste defectiunea.Reclamatia depusă de cumpărător va fi analizata în termen de 5 zile lucrătoare de la data receptiei produselor reclamatela sediul vânzătorului însotita de toate documentele enumerate mai sus.Cumpărătorul va primi un răspuns in scris la fiecare reclamatie în termenul de 5 zile lucrătoare indicat în aliniatulprecedent.În cazul în care reclamatia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produselor în termen de 10 zile calculatede la data trimiterii răspunsului de vânzător.În cazul în care reclamatia a fost nejustificată cheltuielile vor fi suportate de cumpărător.În cazuri speciale când părtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie părtile vor trimite pieselepentru analiză la un specialist in domeniu. Rezultatele analizelor vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât sipentru cumpărător. Cheltuielile ocazionate cu efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.II. Situatii in care se exclud sau se pierd garantiile:Cazurile de excludere a garantiei:- Orice produse care nu au fost comercializate de vânzător.- Produsul nu are semnul/marcajul special de identificare al piesei, facut in momentul vanzarii catre comparator.- In cazul în care produsele au fost deterioarate ca rezultat al utilizării într-un alt scop decât cel pentru care a fostdestinat.- Clientul nu a furnizat date corecte, astfel piesa nu a fost identificata corect, datorita datelor eronate furnizate decomparator, sau piesa vanduta nu a fost comparata cu piesa de inlocuit.- CLIENTUL ARE OBLIGATIA SA PUNA DISTRIBUTIE NOUAPe durata exploatarii, depozitarii si transportului produselor pot interveni o serie de cazuri care conduc la diferitedefecte ce nu sunt imputabile procesului de fabricatie si duc la pierderea garantiei. Produsele ce s-au deteriorat datoritacelor de mai jos NU FAC OBIECTUL UNUI CAZ DE GARANTIE:- Depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire, presare sau lovire, apropiere de surse de caldura; contactcu produse chimice agresive; expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici;- Alegerea si montarea incorecta a pieselor: neconformizarea cu caracteristicile prevazute in cartea de identitate aautovehiculului; nerespectarea pozitiei de montaj; piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat celindicat de producator; piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexeuzate, defecte sau modificate.- Situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure si taieturiaccidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare de caldura, continuarea rulajului cu diferitecorpuri taioase;- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii , intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehicululuineefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorilor autoturismului, atelierul de specialitate care aefectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse deproducatori;- Defectiuni in functionarea autovehiculului: abateri ale unghiurilor ansamblului de directie; functionarea defectuoasa asistemului de franare, functionarea unor amortizoare defecte; indoirea axelor si functionarea defectuoasa adiferentialului, improvizatii ce nu respecta regulile de siguranta a circulatiei si de intretinere a autovehiculului.- Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de producatorul de autovehicule, sau a fost exploatat inconditii necorespunzatoare (competitii sportive, raliuri, taximetrie etc.).- Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factorii externi, atmosferici sau de alta natura (socuritermice, electrice, mecanice);- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;- Defectiuni in functionarea autovehiculului; contact cu substante chimice si petroliere.- Piesa prezinta o uzura normala.- Reparatii sau marcari neautorizate: reparatii ce afecteaza caracteristicile structural-constructive, marcarineconventionale efectuate de catre consumatori; stantari, imprimari sau vopsiri pentru identificare si scopuri diverse.Cumparatorul este constient ca produsele comercializate de societatea noastra sunt la mana a doua, si prezinta o anumitauzura. In caz de viciu/defect/functionare defectuoasa/functionare in afara parametrilor normali al produsului, vanzatorulnu isi asuma nici o raspundere pentru pagubele/cheltuielile/eventualele pierderi suferite de catre cumparator in procesulmontarii/demontarii produselor noastre sau in timpul garantiei.GARANTIA acoperă cel mult valoarea integrala produsului reclamat.Clientul are obligatia sa verifice urmatoarele detalii :- Produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-aprezentat ca mostră sau model.- Produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului șiacceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;Vanzator: S.C. SDG LC AUTO S.R.L. Cumparator _________________________Data _____________________
Autorul anunțului acceptă returul produselor în termen de 15 zile din momentul în care acestea au fost livrate. Plata returului o suportă cumpărătorul.
Condiții referitoare la politica de retur:
CERTIFICAT DE GARANTIEPENTRU PIESE AUTO DIN DEZMEMBRARIPrin acest certificat vă garantăm lipsa defectiunilor de material sau fabricatie la piesele de schimb auto din dezmembraridenumite in continuare produse) comercializate conform prevederilor prezentului certificat de garantie.Pentru piesa/piesele _________________________________ Comercializat/e de S.C. SDG LC AUTO S.R.L. garantiase acorda pentru o durata de 10 zile de la data inscrisa pe factura de vanzare.Vânzătorul asigură cumpărătorului lipsa de conformitate apărută în termen de 15 zile de la livrarea produsului. În cazullipsei conformitătii/defectării produsului cumpărătorul are dreptul de a solicita vanzatorului ca masura reparatorieinlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa fara plata cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare esteimposibila sau disproportionata.Totodată vânzătorul si/sau furnizorul acordă garantie pentru viciile ascunse ale produselor pe o durata de de 10 zile dela data inscrisa pe factura de vanzare, numai daca sunt respectate conditiile de utilizare a produselor. În cazul unor viciiascunse termenul stabilit pentru remedierea deficientelor curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuate de unorganism tehnic neutru.Vânzătorul este răspunzător fată de cumparator pentru lipsa de conformităte existenta la momentul când au fost livrateprodusele.Cumparatorului I-au fost aduse la cunostinta defectele produsului, fiind de acord cu achizitionarea produsului.I. Rezolvarea reclamatiilor, termene:În cazul lipsei conformitătii, vicii ascunse a produsului în termenul de garantie prevăzut prin prezentul certificat+cumpărătorul va depune produsul reclamat la oricare punct de lucru a vânzătorului sau la locul de unde a cumpăratînsotit de documentele de mai jos:Produsele defecte in perioada de garantie vor fi returnate insotite de urmatoarele documente: Copie Factura fiscală Certificat de garantie Fisa retur marfa completata integral; Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate ; Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente, conforminstructiunilor furnizate de producatorul autovehiculului; Nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul; Masuratori prin care se dovedeste defectiunea.Reclamatia depusă de cumpărător va fi analizata în termen de 5 zile lucrătoare de la data receptiei produselor reclamatela sediul vânzătorului însotita de toate documentele enumerate mai sus.Cumpărătorul va primi un răspuns in scris la fiecare reclamatie în termenul de 5 zile lucrătoare indicat în aliniatulprecedent.În cazul în care reclamatia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produselor în termen de 10 zile calculatede la data trimiterii răspunsului de vânzător.În cazul în care reclamatia a fost nejustificată cheltuielile vor fi suportate de cumpărător.În cazuri speciale când părtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie părtile vor trimite pieselepentru analiză la un specialist in domeniu. Rezultatele analizelor vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât sipentru cumpărător. Cheltuielile ocazionate cu efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.II. Situatii in care se exclud sau se pierd garantiile:Cazurile de excludere a garantiei:- Orice produse care nu au fost comercializate de vânzător.- Produsul nu are semnul/marcajul special de identificare al piesei, facut in momentul vanzarii catre comparator.- In cazul în care produsele au fost deterioarate ca rezultat al utilizării într-un alt scop decât cel pentru care a fostdestinat.- Clientul nu a furnizat date corecte, astfel piesa nu a fost identificata corect, datorita datelor eronate furnizate decomparator, sau piesa vanduta nu a fost comparata cu piesa de inlocuit.- CLIENTUL ARE OBLIGATIA SA PUNA DISTRIBUTIE NOUAPe durata exploatarii, depozitarii si transportului produselor pot interveni o serie de cazuri care conduc la diferitedefecte ce nu sunt imputabile procesului de fabricatie si duc la pierderea garantiei. Produsele ce s-au deteriorat datoritacelor de mai jos NU FAC OBIECTUL UNUI CAZ DE GARANTIE:- Depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire, presare sau lovire, apropiere de surse de caldura; contactcu produse chimice agresive; expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici;- Alegerea si montarea incorecta a pieselor: neconformizarea cu caracteristicile prevazute in cartea de identitate aautovehiculului; nerespectarea pozitiei de montaj; piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat celindicat de producator; piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexeuzate, defecte sau modificate.- Situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure si taieturiaccidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare de caldura, continuarea rulajului cu diferitecorpuri taioase;- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii , intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehicululuineefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorilor autoturismului, atelierul de specialitate care aefectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse deproducatori;- Defectiuni in functionarea autovehiculului: abateri ale unghiurilor ansamblului de directie; functionarea defectuoasa asistemului de franare, functionarea unor amortizoare defecte; indoirea axelor si functionarea defectuoasa adiferentialului, improvizatii ce nu respecta regulile de siguranta a circulatiei si de intretinere a autovehiculului.- Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de producatorul de autovehicule, sau a fost exploatat inconditii necorespunzatoare (competitii sportive, raliuri, taximetrie etc.).- Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factorii externi, atmosferici sau de alta natura (socuritermice, electrice, mecanice);- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;- Defectiuni in functionarea autovehiculului; contact cu substante chimice si petroliere.- Piesa prezinta o uzura normala.- Reparatii sau marcari neautorizate: reparatii ce afecteaza caracteristicile structural-constructive, marcarineconventionale efectuate de catre consumatori; stantari, imprimari sau vopsiri pentru identificare si scopuri diverse.Cumparatorul este constient ca produsele comercializate de societatea noastra sunt la mana a doua, si prezinta o anumitauzura. In caz de viciu/defect/functionare defectuoasa/functionare in afara parametrilor normali al produsului, vanzatorulnu isi asuma nici o raspundere pentru pagubele/cheltuielile/eventualele pierderi suferite de catre cumparator in procesulmontarii/demontarii produselor noastre sau in timpul garantiei.GARANTIA acoperă cel mult valoarea integrala produsului reclamat.Clientul are obligatia sa verifice urmatoarele detalii :- Produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-aprezentat ca mostră sau model.- Produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului șiacceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;Vanzator: S.C. SDG LC AUTO S.R.L. Cumparator _________________________Data _____________________
va rugam cititi anuntul inainte de a ne contacta! nu deranjati...
Cu factură, Garanție 1 luni
Nu ai gasit piesa căutată?
Cere ofertă de piese tuturor parcurilor de dezmembrări autorizate din România! Vei putea alege cea mai buna ofertă!
Sunați-ne la 0725.633.976 (07AloDezRo) iar noi vom face o cerere de piese, pentru dvs., către toate parcurile de dezmembrări din România. Veti putea alege cea mai buna oferta !
Program: Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
SunăPentru orice problemă tehnică întâlnită pe site, vă rugăm să ne contactați la adresa de email tehnic@dez.ro
Dez.ro® nu se implică în intermedierea vânzărilor sau a cumpărărilor de piese auto! Nu vindem piese auto, nu suntem parc de dezmembrări auto, DEZ.ro® este un site public !
DEZ.ro conține 54817 utilizatori înregistrați, 1404888 anunțuri active cu piese auto din dezmembrari, publicate de 599 parcuri de dezmembrări verificate.
© 2006 - 2023 DEZ.ro® și DezmembrariMasini.ro® sunt mărci înregistrate!
Termeni și condiții |Prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR) |Despre Cookie-uri |SOL |Protecția consumatorului