Descriere anunț:
Turbosuflanta (fara supapa sau alte accesorii) (fara supapa) cu codul original gm55205483 pentru opel zafira b (a05) [an 2005 - prezent] 1. 9cdti, 110kw, 150cp, z19dth. Piesa originala cu garantie si factura. Pentru detalii luati legatura cu departamentul vanzari, la rubrica contact.
Piesă: | Turbina |
Marcă: | Opel |
Model: | Opel Zafira |
Cod piesă: | GM55205483 |
Stoc: | 1 buc. |
An: | 2017 |
Alte oferte Turbina
Turbina Opel | Turbina Opel Zafira | Turbina Oradea | Turbina Opel Zafira Oradea
Metode de plată acceptate: ramburs, la livrare / în avans, prin OP (transfer bancar) / la sediul vânzătorului
Se emite factură, Garanție 3 luni
Metode de livrare: predare personală / prin curier Termen de livrare estimat: 2 zile. Cost de livrare estimat: 35 Lei
Se asigură 3 luni de garanție.
Condiţii generale de acordare a garanţiei:
Garanția acordată de SC Dezma Auto SRL pentru piesele reutilizabile este de 90 de zile de la data vânzării produsului către consumator.Produsele care în perioada de garanție prezintă defecte de funcționare sau de fabricație vor fi înlocuite cu altele cu condiția returnării lor în termen de 90 zile calendaristice, în condițiile în care aceasta au fost montate în service autorizat RAR.În cazul în care piesa s-a trimis greșit, din vina vânzătorului aceasta va fi schimbată fără costuri de transport.În cazul în care piesa este defectă și există alta similară pe stoc, piesa va fi înlocuită.În cazul în care NU avem o altă piesa similară, se va returna contravaloarea piesei.Vânzătorul este exonerat de raspunderea privind garanția în urmatoarele situații:piesa nu a fost montată în service autorizat RAR pe tip, marcă, model, sau montarea a fost efectuată fără scule ori dispozitive adecvate, fără respectarea tehnologiei de lucru stabilită de constructorul vehiculului;piesa s-a defectat în urma unui montaj incorect sau datorită folosirii în ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate;piesa a fost utilizată pentru o altă aplicație decât cea indicată de producător;piesa nu a fost identificată corect datorită furnizării de către cumpărător a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de înlocuit, ulterior mecanicul constată că aveți nevoie de cu totul alta piesă;nu se accepta retur la piesele care au fost comandate greșit și ulterior mecanicul constată ca aveți nevoie de cu totul altă piesă;piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitării și întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul care a facut montajul nu a efectuat verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator;piesa prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări sau a suferit acțiunea unor factori externi procesului de normal de funcționare;clientul a comandat în mod greșit produsul sau a furnizat date de indetificare eronate;clientul nu solicită garanția în termenul menționat în prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevăzute mai jos, ori acestea sunt completate greșit, incomplet sau necorespunzator;piesa a fost utilizată în alte scopuri sau pe alte vehicule decât cele pentru care a fost achiziționată;piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistențe etc.), piese care funcționează în ulei (ax came, pinioane, cutie viteze, etc.), pompele de servodirecție și casetele de direcție nu au fost montate la un reprezentant al fabricantului auto.la terminarea reparațiilor unitatea de service auto nu a efectuat operațiile de verificare, etalonare, reglare impuse de constructorul vehiculului;produsul a fost montat incorect sau împreună cu piese conexe uzateuzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitării, întreținerii sau reglajelor/verificărilor periodice;vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (socuri termice, electrice, mecanice);vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depășirea greutății maxime admise, competiții sportive, raliuri, ori au fost modificate instalațiile si sistemele acestuia;instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica;deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldură;demontarea în părți componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producător, acolo unde este cazul;vehiculul prezintă defecțiuni la sistemele de direcție, frânare, suspensie, răcire, climatizare, electrice, etc.;exploatarea necorespunzătoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depășirea regimului termic, a turației maxime admise;defectarea produselor datorită prezenței corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.) ;nerespectarea intervalului și a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;vehiculul pentru care este destinat produsul este neînmatriculat ori inspecția tehnică periodică a expirat înaintea apariției cazului de garanție;piesa prezintă o uzura normala firească.La vânzare piesele sunt sigilate nu se accepta retur piesele cu sigiliile șterse sau distruse!!!!Nu este permisă dezasamblarea piesei, piesa returnată să nu aibă lipsuri!!Reclamațiile referitoare la neconcordanța dintre marfă și factură se accepta numai dacă acestea au fost sesizate în termen de maxim două zile de la livrare.Piesele care fac obiectul unei reclamații din garanție vor fi însoțite de următoarele documente:factura de achiziție;certificatul de garanție;dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marcă și model;nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea;copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului cu numar de km;copia care atesta valabilitatea inspecției tehnice a autovehiculului.GARANȚIA NU ACOPERA COSTURILE DE MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE.ORICE ALTE OBLIGATII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE ÎN MOD EXPRES.
Autorul anunțului acceptă returul produselor în termen de 14 zile din momentul în care acestea au fost livrate. Plata returului o suportă cumpărătorul.
Condiții referitoare la politica de retur:
Returul: Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere"- Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail dezma_auto@yahoo.com- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.- Dreptul de retur in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.- Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului- In cazul platilor cu cardul, returnarea banilor este efectuata doar prin cardul cu care s-a efectuat plata.Cumpărătorul (persoana juridică sau fizică) poate solicita returul produselor achiziţionate în urmatoarele situaţii:Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul general de garanție - 90 zile;Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de către cumpărător a formularului de retur prin următoarele metode agreate de către vânzător:Online, pe baza autentificării în contul de client;Prin email la adresa dezma_auto@yahoo.com.Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele aferente: factura de achiziție (copie), certificatul de garanție completat de către service-ul autorizat RAR care a constatat defecțiunea, dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marca și model, nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea.Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de noi (DOAR FAN COURIER) pe adresa de mai jos: SC DEZMA AUTO SRL - Bulevardul Felix, Nr.81, Sanmartin-Bihor, Romania - Cod Poştal 417495, telefon 0359.800.671.Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos.Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;- Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalaţi incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. În situația în care s-a livrat un produs greșit din culpa vanzătorului, acesta va suporta costurile de transport pentru înlocuirea acelui produs. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii produsului/produselor.Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul general de garanție - 90 zile;Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în termenul general de garanție (90 zile) - ridicarea de la sediul vânzătorului sau recepţia prin curier – cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.PLATA piesei/pieselor returante SE VA FACE DOAR PRIN ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE in termen de maxim 14 zile din momentul solicitarii.NU ACCEPTAM PLATA RAMBURS (daca optați pentru plata ramburs cash atunci transportul banilor va fi suportat de catre cumparator).
TURBIONA OPEL ZAFIRA A 2.0 D 75 KW.Pretul afisat este cu tva inclus,...
Cu factură, Fără garanție
Turbosuflanta cu codul original 8980536744 pentru opel zafira b (a05)...
Cu factură, Garanție 3 luni
Turbosuflanta cu codul original 8980536744 pentru opel zafira b (a05)...
Cu factură, Garanție 3 luni
Turbosuflanta (fara supapa sau alte accesorii) cu codul original...
Cu factură, Garanție 3 luni
Turbosuflanta (fara supapa sau alte accesorii) cu codul original...
Cu factură, Garanție 3 luni
Turbosuflanta cu codul original 98053674 pentru opel zafira van [fabr...
Cu factură, Garanție 3 luni
Nu ai gasit piesa căutată?
Cere ofertă de piese tuturor parcurilor de dezmembrări autorizate din România! Vei putea alege cea mai buna ofertă!
Sunați-ne la 0725.633.976 (07AloDezRo) iar noi vom face o cerere de piese, pentru dvs., către toate parcurile de dezmembrări din România. Veti putea alege cea mai buna oferta !
Program: Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
SunăPentru orice problemă tehnică întâlnită pe site, vă rugăm să ne contactați la adresa de email tehnic@dez.ro
Dez.ro® nu se implică în intermedierea vânzărilor sau a cumpărărilor de piese auto! Nu vindem piese auto, nu suntem parc de dezmembrări auto, DEZ.ro® este un site public !
DEZ.ro conține 56659 utilizatori înregistrați, 1685594 anunțuri active cu piese auto din dezmembrari, publicate de 606 parcuri de dezmembrări verificate.
© 2006 - 2023 DEZ.ro® și DezmembrariMasini.ro® sunt mărci înregistrate!
Termeni și condiții |Prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR) |Despre Cookie-uri |SOL |Protecția consumatorului