Descriere anunț:
Produs: debitmetru aer renault espace 4, 2014 (id. 291) avem si alte componente pentru masina respectiva. Fiecare piesa este insotita de certificat de garantie si de factura! livram in toata tara prin multiple firme de curierat (contra cost), livrarea se face in 24h - 48h de la plasarea comenzii. Comenzile plasate pana in ora 14: 00 au prioritate si se vor procesa in ziua respectiva, cele dupa ora 14: 00 se vor procesa in limita timpului disponibil. Fiecare produs este reprezentat prin poza reala. Atentie inainte de a comanda un produs va rugam sa verficati disponibilitatea stocului cu un operator. Cod oem: 7700314057 cod intern: 291 cod reper: 17858
Piesă: | Debitmetru aer |
Marcă: | Renault |
Model: | Renault Espace |
Cod piesă: | 7700314057 |
Stoc: | 1 buc. |
An: | 2014 |
Alte oferte Debitmetru aer
Debitmetru aer Renault | Debitmetru aer Renault Espace | Debitmetru aer Cluj-Napoca | Debitmetru aer Renault Espace Cluj-Napoca
Metode de plată acceptate: ramburs, la livrare / în avans, prin OP (transfer bancar) / la sediul vânzătorului
Se emite factură, Garanție 1 luni
Metode de livrare: predare personală / prin curier Termen de livrare estimat: 2 zile. Cost de livrare estimat: 35 Lei
Se asigură 1 luni de garanție.
Condiţii generale de acordare a garanţiei:
1. Comanda In urma cererii de comanda, efectuate pe site, veti primi un email de confirmare. Acesta este generat automat si nu reprezinta confirmarea ca produsele sunt pe stoc. In maxim 24 de ore de la plasarea comenzii veti fi contactat de un operator CBS CLUB AUTO PARTS SRL. Cererea de comanda se modifica in comanda valida si se onoreaza dupa confirmare. Program de lucru LUNI - VINERI 8:30 -17:00 2. Produse Produsele comercializate prin intermediul Club Auto Parts sunt originare, second-hand si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine. Pentru detalii exacte avem rugamintea de a ne contacta telefonic sau pe email. 3. Preturi si alte costuri Preturile afisate pe SITE nu includ transportul. Costul transportului variaza in functie de zona de livrare, modalitatea de plata aleasa, volumul si greutatea coletului. Pentru mai multe informatii legat de costurile de transport ne puteti contacta telefonic sau pe email. La comenzi mai mari de 2.000 ron transportul este GRATUIT. 4. Modalitati de plata: Numerar sau card bancar, ramburs, la receptia coletului. Ordin de Plata, in contul (aici trebuie scris contul) in baza unei facturi pe care o veti primi pe email imediat dupa lansarea comenzii. 5. Modalitati de livrare: Program livrare: LUNI - VINERI Pentru toate comenzile confirmate pana la ora 15:30, expedierea se face imediat dupa confirmare. Livrarea coletului se face a doua zi. Pot aparea intarzieri la livrare in functie de zona de destinatie si ziua efectuarii comenzii. Totodata, durata de livrare poate fi afectata de zilele de weekend si sarbatorile legale. In cazul in care doriti sa optati pentru livrare SAMBATA, va rugam sa luati legatura cu operatorul nostru telefonic: 0374.670.588 sau pe email la adresa: office@clubautoparts.ro 6. Garantie Toate produsele comercializate vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie. Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege. Produsele au garantie de 30 zile calendaristice din momentul livrarii. Orice produs este insotit de un certificat de garantie, cu toate detalile de identificare, plus detaliile negociate intre VANZATOR SI CLIENT. Pentru a beneficia de garantie, montarea piesei se va realiza doar in service autorizat. Daca produsul nu este in parametri tehnici de funtionare, acesta este schimbat de catre VANZATOR. Costurile rezultate din transport plus cele rezultate din montare / demontare piesa vor fi suportate de catre acesta, in baza unui deviz prezentat de catre CLIENT de la un service autorizat , unde se face manopera respectiva. Produsele defectate in perioada de garantie, vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:copie factura + chitanta curier, dupa cazcopie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehicului al carui produs sau material fac obiectul garantieicopie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodicedovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) pentru tipul de motor si tipul de operatiunie/lucrare, precum si documentele fiscale aferente emise de unitatea de service auto (factura, bon fiscal)nota de constatare a lipsei de conformitate sau a viciului ascuns a produsului/materialului emisa de unitatea de service auto Cererea CLIENTULUI va fi analizata iar produsele se vor inlocui in termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie pentru produsele sau materialele neconforme. In cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, consumatorul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului (costuri de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, ambalare). NU se acorda garantia daca:produsul a fost comandat in mod gresit de catre CLIENT sau acesta nu a pus la dispozitia noastra date de identificare sau le-a transmis incorectconsumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai susprodusul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producatorprodusele au fost montate intr-o unitate de service auto neautorizata sau fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehicului sau fabricantului produsului.produsul a fost montat incorect sau impreuna cu piese uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificateuzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produsluiprodusul prezinta urme de lovituri, deformari, zgarieturi, socuri mecanice, rupture etc ce nu ii sunt imputabile sau a suferite actiunea unor factori extremi procesului normal de functionarevehiculul pe care a fost montat produsul afost accindetat sau a suferit avari produse de factori externi, starea drumurilor si conducerea autovehicului, impact, socuri etc.vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (depasirea greutatii maxime, porniri prin tractare)instalarea neautorizata pe vehiculde echipamente altele decat cele din echiparea din fabrica care ar putea afecta functionalitatea produslui reclamatdeteriorarea ori distrugerea produslui din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii nercorespunzatoare, ori a apropierii de surse de calduraseria/marcajul/codul constructiv sau de identificare al produslui a fost sters sau acesta prezinta marcari ori stantari artizanaledemontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiilor aplicate de producator, acolo unde este cazulpiesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face partedefectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.)nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabiite de constructorul vehiculului 7. Retur Conform OUG 34/2014 art. 9/1 "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere". Drepturile CLIENTULUI:sa returneze produsele in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestuiasa primeasca inapoi contravaloarea produselor in maxim 14 zile de la restituirea acestora, inclusiv cheltuielile de transport Obligatiile CLIENTULUIsa verifice coletul si produsul la livrare si sa constate starea acestuia.sa solicite curierului completarea unui PROCESUL VERBAL de constatare a pagubelor In cazul in care se ambalajul coletului este deteriorat sau produsul a suferit deteriorari ca urmare a transportului,sa notifice VANZATORUL in maxim 24 de ore cu privire la neconformitatea produsului. Notificarea se face prin email si va cuprinde urmatoarele detalii: - numarul comenzii, - descrierea problemei (produs neconform cu descrierea, ambalaj deteriorate, produs nefunctional etc) - fotografii cu deteriorarile - copie a procesului verbal incheiat cu agentul de curierat, in cazul in care coletul este deteriorat.Sa respecte procedurile de retur communicate de catre operatorii CBS CLUB AUTO PARTS SRL Drepturile VANZATORULUI VANZATORUL are dreptul de a refuza returul in urmatoarele conditii:Nerespectarea tuturor obligatiilor CLIENTULUI, mentionate la punctele 7 si 8.Ambalajul produsului prezinta deteriorari, necauzate de transport/nementionate la receptia coletului. Produsele au fost folosite, montate, sudate sau vopsite sau prezinta urme specifice montajului/utilizariiCLIENTUL a facut o comanda gresita. Daca VANZATORUL este totusi de acord sa o schimbe, costurile transportului /retur bani / si orice alta cheltuiala aferenta tranzactiei, vor fi suportate de catre CLIENTIn cazul in care produsul primit corespunde cu detaliile agreate in urma discutiei cu operatorul nostru, ne asumam dreptul de a nu accepta schimbarea produsului sau returnarea banilor. Obligatiile VANZATORULUISa raspunda solicitarilor de retur in maxim 48 de ore de la primirea acestora si sa comunice CLIENTULUI procedura de retur.Sa accepte returul si sa suporte cheltuielile de transport, in cazul in care produsul nu este conform descrierii, este defect, sau a fost deteriorate in urma transportului. Produsele comercializate de http://clubautoparts.ro se livreaza numai in urma cererilor de comanda confirmate telefonic, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila. PENTRU ORICARE ALTE INTREBARI LEGATE DE PRODUSE SI COMANDA NE PUTETI CONTACTA la nr de telefon: 0374.670.588 sau pe email: office@clubautoparts.ro
Autorul anunțului acceptă returul produselor în termen de 5 zile din momentul în care acestea au fost livrate. Plata returului o suportă cumpărătorul.
Condiții referitoare la politica de retur:
Toate produsele comercializate vin insotite de factura, bon fiscal si certificat de garantie.Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.Produsele au garantie de 30 zile calendaristice din momentul livrarii. Orice produs este insotit de un certificat de garantie, cu toate detalile de identificare, plus detalile negociate intre VANZATOR SI CLIENT.Pentru a beneficia de garantie, montarea piesei se va realiza doar in service autorizat RAR pe tip marca si model. Daca produsul nu se afla in parametri tehnici de functionare, acesta este schimbat de catre vanzator.Produsele defectate in perioada de garantie, vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:Copie factura + chitanta curier, dupa cazCopie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehicului al carui produs sau material fac obiectul garantieiCopie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodiceDovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de motor si tipul de operatiunie / lucrare, precum si documentele fiscale aferente emise de unitatea de service auto (factura, bon fiscal)Nota de constatare a lipsei de conformitate sau a viciului ascuns a produsului / materialului emisa de unitatea de service auto Formularul de cerere retur marfa care se regaseste pe certificatul de ganatie.Cererea clientului va fi analizata iar produsele se vor inlocui in termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie pentru produsele sau materialele neconforme.In cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, clientul va suporta cheltuielile aferente: costuri de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, ambalare.NU se acorda garantia daca:1. Produsul a fost comandat gresit de catre client sau acesta nu a pus la dispozitia departamentului de vanzari date de identificare sau le-a transmis incorect.2. Consumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai sus.3. Produsul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator.4. Produsele au fost montate intr-o unitate de service auto neautorizata sau fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehiculului sau fabricantului produsului.5. Produsul a fost montat incorect sau impreuna cu piese uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificate.6. Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produslui7. Produsul prezinta urme de lovituri, deformari, zgarieturi, socuri mecanice, rupturi etc ( ce nu ii sunt imputabile sau a suferit actiunea unor factori extremi procesului normal de functionare)8. Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, starea drumurilor, impact, socuri etc.9. Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (depasirea greutatii maxime, porniri prin tractare)10. Instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente altele decat cele din echiparea din fabrica care ar putea afecta functionalitatea produsului reclamat11. Deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a apropierii de surse de caldura12. Seria / marcajul / sigiliul / codul constructiv de identificare al produslui a fost sterse sau acesta prezinta deteriorari.13. Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigililor aplicate de producator, acolo unde este cazul14. Piesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face parte15. Defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.)16. Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehicululuiDrepturile CLIENTULUI:Sa sesizeze neconcordante dintre produsele comandate in maxim 2 zile calendaristice de la primirea acestuia. Sa primeasca inapoi contravaloarea produselor in maxim 30 zile calendaristice de la restituirea acestora.Obligatiile CLIENTULUISa verifice coletul si produsul la livrare si sa constate starea acestuia.Sa solicite curierului completarea unui PROCESUL VERBAL de constatare a pagubelor In cazul in care se ambalajul coletului este deteriorat sau produsul a suferit deteriorari ca urmare a transportului,Notificarea se face prin e-mail si va cuprinde urmatoarele detalii:- Numarul comenzii,- Descrierea problemei (produs neconform cu descrierea, ambalaj deteriorate, produs nefunctional etc)- Fotografii cu deteriorarile MINIM 5 poze- Copie a procesului verbal incheiat cu agentul de curierat, in cazul in care coletul este deteriorat. Toate documentele se trimit doar pe adresa de e-mail: retur@clubautoparts.ro NU TELEFONICDrepturile VANZATORULUIVANZATORUL are dreptul de a refuza returul in urmatoarele conditii:Nerespectarea tuturor obligatiilor clientului, mentionate la punctele 1,7 si 8.Ambalajul produsului prezinta deteriorari, necauzate de transport nementionate la receptia coletului. Produsele au fost folosite, montate, sudate sau vopsite sau prezinta urme specifice montajului utilizarii NECORESPUNZATOAREClientul a efectuat o comanda gresita. Daca VANZATORUL este totusi de acord sa o schimbe, costurile transportului / retur bani / si orice alta cheltuiala aferenta tranzactiei, vor fi suportate de catre CLIENT.In cazul in care produsul primit corespunde cu detaliile agreate in urma discutiei cu operatorul nostru, ne asumam dreptul de a nu accepta schimbarea produsului sau returnarea banilor.Obligatiile VANZATORULUISa raspunda solicitarilor de retur in maxim 48 de ore de la primirea acestora si sa comunice CLIENTULUI procedura de retur.Sa accepte returul si sa suporte cheltuielile de transport, in cazul in care produsul nu este conform descrierii, este defect, sau a fost deteriorat in urma transportului.Pentru comenzile platite cu cardul online sau la una din punctele de lucru, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Debitmetru De Aer Renault Espace 4 Cod 7700314957. Preturile afisate...
Fără factură, Garanție 12 luni
Debitmetru aerPiese originale din dezmembrari auto cu factura si...
Fără factură, Garanție 12 luni
Debitmetru aer Piese originale din dezmembrari auto cu factura si...
Fără factură, Garanție 12 luni
Vand debitmetru renault espace 2. 2dci 2000; cod: 5wk9609
Cu factură, Garanție 1 luni
Debitmetru din dezmembrari pentru Renault Espace Iv (2002-), an 2004,...
Cu factură, Fără garanție
Vindem Senzor debit aer din dezmembrari DEBITMETRU AER. Piesa este...
Cu factură, Fără garanție
Nu ai gasit piesa căutată?
Cere ofertă de piese tuturor parcurilor de dezmembrări autorizate din România! Vei putea alege cea mai buna ofertă!
Sunați-ne la 0725.633.976 (07AloDezRo) iar noi vom face o cerere de piese, pentru dvs., către toate parcurile de dezmembrări din România. Veti putea alege cea mai buna oferta !
Program: Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
SunăPentru orice problemă tehnică întâlnită pe site, vă rugăm să ne contactați la adresa de email tehnic@dez.ro
Dez.ro® nu se implică în intermedierea vânzărilor sau a cumpărărilor de piese auto! Nu vindem piese auto, nu suntem parc de dezmembrări auto, DEZ.ro® este un site public !
DEZ.ro conține 57956 utilizatori înregistrați, 1822964 anunțuri active cu piese auto din dezmembrari, publicate de 608 parcuri de dezmembrări verificate.
© 2006 - 2024 DEZ.ro® și DezmembrariMasini.ro® sunt mărci înregistrate!
Termeni și condiții |Prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR) |Despre Cookie-uri |SOL |Protecția consumatorului